loading...
بکس پرشین
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
مرتب کردن فایل ها و پوشه هابانرم افزار DropItآموزش +دانلود 0 251 antivirus
پاک کردن آنتی‌ویروس‌های قلابی وپاكسازي سيستم آلوده با Remove Fake Antivirus 1.86: Fre 0 128 antivirus
آموزش، مخفی کردن فایل ها درون عکس،ویدیو و آهنگ! + دانلود 0 114 antivirus
معرفی نرم افزار و بازی های برتر مرورگر کروم 0 135 antivirus
معرفي نرم افزاهاي رایت رایگان برای ذخیره سازی اطلاعات بر روی دیسک بلو ری 0 117 antivirus
KeePass 2.19 0 96 antivirus
Kindle for PC | خواندن کتاب های Kindle books بر روی سیستم های کامپیوتری 0 123 antivirus
Windows Sysinternals Suite Build 2012 - نرم افزار رایگان مایکروسافت 0 106 antivirus
BatteryInfoView 1.15 - مشاهده اطلاعات کامل باتری لپ تاپ 0 94 antivirus
شبکه رسمی آب و هوای جهان برای ویندوز ( دانلود رایگان ) 0 114 antivirus
Microsoft .NET Framework 4.5 Final 0 128 antivirus
McRip SystemFiles 0 101 antivirus
Wise Disk Cleaner 1 151 antivirus
Wise Registry Cleaner | بهینه سازی رجیستری 0 115 antivirus
حذف قسمتی از ویدیو Free Video Dub 2.0.14.903 0 94 antivirus
Norton Identity Safe 2012.6.3.2 - مدیریت رمز عبور 0 96 antivirus
معرفي ۵ برنامه رایگان برای تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها در ویندوز 0 106 antivirus
GoldenDict قدرتمندترین دیکشنری رایگان با امکان استفاده از افزونه‌های بابیلون ! 0 127 antivirus
اضافه کردن شکلک های یاهو به ریدکال 0 703 antivirus
قوانین ریدکال برای رفتن به سرور جهانی 1 195 antivirus
Persian بازدید : 62 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (1)
http://fotoshare.org/images/81278718311618564056.jpg

اگر شما از آن دسته از كاربراني هستيد كه با افراد زيادي در تماسيد و يا مشتريان زيادي داريد كه با آنها در تماس هستيد برنامه MaxBulk Mailer به شما كمك مي كند تا به اندازه بسيار زيادي در وقت خود صرفه جوئي كنيد. براي جذب مشتريان و فروش محصولات و يا برقراري ارتباط با ديگران خدمات پست الكترونيك امروزه بالاترين كاربرد و اثر بخشي را دارد ضمن اينكه شما را در صرف هزينه و زمان كمك مي كند و شما با صرف كمترين هزينه و زمان به بهترين نتيجه و كيفيت در جذب مشتريان و فروش محصولات خود خواهيد رسيد. استفاده از پست الكترونيك بهترين راه براي رسيدن شما به هدفتان است زيرا هم كم هزينه است و هم سرعت بالائي دارد. شما از طريق پست الكترونيك مي توانيد محصول يا خدمات خودتان را به طور مستقيم به مشترياني كه علاقه مند به آنها هستند معرفي كنيد و اين در واقع براي كسب و كار شما شانس موفقيت را به ارمغان مي آورد. شركت Maxprog ابزار نهائي خود را با نام MaxBulk Mailer براي همه نيازهاي بازاريابي شما از طريق ايميل ارائه كرده است كه ما آن را به شما هديه مي كنيم. MaxBulk Mailer يك طراح حرفه اي ايميل است كه شما مي توانيد بدون حتي كسر يك پني هزينه و بصورت مستقيم از كامپوتر اطلاعات محصول يا خدمات خودتان را براي مشتريانتان ارسال كنيد و هر گاه نياز به تغيير بود آن را تغيير دهيد و مجددا براي مشتريانتان ارسال كنيد. اين در واقع يك ابزار موفقيت از سوي شركت Maxprog كه به شما اجازه مي دهد براي افزايش سود خود ، تقويت خدمات به مشتريان و ارسال پيامها به بازارهاي جديد دست پيدا كنيد و موفقيت روزافزون خودتان را شاهد باشيد. MaxBulk Mailer يك نرم افزار ايميلر است كه به شما اجازه مي دهد تا اطلاعات سفارشي منتشر شده در مطبوعات ،ليست قيمت و يا هر متن و يا اسناد متني خودتان را براي مشتريانتان ارسال كنيد.MaxBulk Mailer بسيار ساده و راحت و كار كردن با آن بسيار آسان است.MaxBulk Mailer به شما اجازه مي دهد تا ايجاد،مديريت و ارسال پيام ها بازاريابي خودتان را براي مشتريانتان كنترل كنيد. در حال حاضر پيام هاي تبليغاتي شما بصورت متن براي مشتريان پست الكترونيك مي شود. شما با اين برنامه مي توانيد متن،تصاوير گرافيكي،فونت و رنگهاي روشن را براي پيامهايتان استفاده كنيد و بروشورهاي حرفه اي را ايجاد و براي مشتريانتان ايميل كنيد.شما مي توانيد قالب تعريف كنيد و هر بار فقط متون را تغيير دهيد و در زمان خود جهت طراحي صرفه جوئي كنيد. همچنين اين برنامه از قابليت كشيدن و رها كردن نيز پشتيباني مي كند كه شما مي توانيد متون و ليست آدرسها را تنها با دراگ كردن به آن اضافه كنيد. قابليت پيش نمايش براي بررسي ظاهر سند قبل از ارسال نيز وجود دارد.پشتيباني از 36 نوع رمزنگاري بين المللي و ليست مديريت از راه دور در حمايت از ليست سياه نيز از ديگر قابليتهاي اين نرم افزار است.همچنين شما مي توانيد متون خود را شكل بندي كنيد. اگر به دنبال يك بازاريابي موفق و جديد مي باشيد بازاريابي از طريق ايميل بهترين راه است و برنامه MaxBulk Mailer بهترين بازارياب و دستيار شما در اين زمينه خواهد بود.ما به شما توصيه مي كنيم اين برنامه را حتما امتحان كنيد

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب بروید

Persian بازدید : 88 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
http://fotoshare.org/images/10542276175421138565.jpg
به نظر می‌رسد كه اگر بخواهید 8 گیگابایت فضایی را كه جی‌میل در اختیار شما قرار داده است فقط با ایمیل پركنید، فضای زیادی را كه به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار داده شده است، از دست داده‌اید. احتمال این‌كه بتوانید جی‌میل خود را فقط با ایمیل پر كنید، تقریباً نزدیك به صفر است. پس آیا بهتر نیست قسمتی از این 8 گیگابایت فضا را برای موارد دیگری غیر از ایمیل اختصاص دهید؟ البته عده‌ای از كارشناسان معتقدند كه استفاده از برنامه‌هایی نظیر آن‌چه كه در این مقاله معرفی می‌شود، از لحاظ امنیتی و سپردن رمزعبور صندوق‌پستی به یك برنامه ثالث، مخاطراتی دارد كه توجه شمار را به آن جلب می‌كنیم.
خوشبختانه این امكان در گوگل وجود دارد. در واقع بخشی از یك نرم‌افزار و دانستن این‌ كه چگونه جیمیل را به یك درایو تبدیل كنید، تمام آن چیزی است كه شما نیاز دارید. به طوری كه بتوانید هر وقت كه به اینترنت متصل شدید از این فضا استفاده كنید. البته اگر هنوز در جی‌میل حسابی باز نكرده‌اید، از دوست یا آشنایی كه در جی‌میل حساب باز كرده است بخواهید یك دعوتنامه برای شما ارسال كند. چون هنوز باز كردن حساب در جیمیل تنها با داشتن دعوتنامه میسر است.
ابتدا برنامه الحاقی GMail Drive Shell Extension را دریافت كنید و سپس آن را نصب نمایید.
برنامه ای که با ایجاد کردن یک نوار در بالای اکانت جی میل شما و همچنین یک درایو مجازی زیر my computer بهتون اجازه میده که از داخل ویندوز به جی میل خود دسترسی پیدا کنید . فقط کافیه که فایل مورد نظر رو با درگ و دراپ که در کار های معمولی ویندوز همیشه در حال انجام دادن هستید به داخل درایو مربوطه منتقل و به راحتی میتونید فضای 8 گیگابایتی جیمیل خودتون رو مدیریت کنید.
 طریقه ی استفاده:
روی درایو Gmail Drive  كلیك راست كرده و گزینه ی Login As را انتخاب كنید.
UserName و پسووردتان را در محل مخصوص وارد كرده و روی دكمه ی Ok كلیك كنید.
پیغام Login on to Gmail ظاهر میشود و پس از تائید اطلاعات شما از سوی گوگل , پنجره Gmail Drive برای شما باز میشود.
پنجره ی برنامه دقیقا" به شكل پنجره های ویندوز است با این تفاوت كه ابزار View از نوار ابزار حذف شده و به جای آن ابزار هایی مانند: Copy , Past , Cut , Delet , Propertise
قرار گرفته اند.
4طریقه ی انتقال دادن یا حذف فایلها نیز دقیقا" همانند روشهای معمول در ویندوز است كه به شما اجازه میدهد به آسانی فایلهای دلخواهتان را در سرور جی میل قرار دهید.
به نظر می‌رسد كه اگر بخواهید 8 گیگابایت فضایی را كه جی‌میل در اختیار شما قرار داده است فقط با ایمیل پركنید، فضای زیادی را كه به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار داده شده است، از دست داده‌اید. احتمال این‌كه بتوانید جی‌میل خود را فقط با ایمیل پر كنید، تقریباً نزدیك به صفر است. پس آیا بهتر نیست قسمتی از این دو گیگابایت فضا را برای موارد دیگری غیر از ایمیل اختصاص دهید؟ البته عده‌ای از كارشناسان معتقدند كه استفاده از برنامه‌هایی نظیر آن‌چه كه در این مقاله معرفی می‌شود، از لحاظ امنیتی و سپردن رمزعبور صندوق‌پستی به یك برنامه ثالث، مخاطراتی دارد كه توجه شمار را به آن جلب می‌كنیم.
خوشبختانه این امكان در گوگل وجود دارد. در واقع بخشی از یك نرم‌افزار و دانستن این‌كه چگونه جی‌میل را به یك درایو تبدیل كنید، تمام آن چیزی است كه شما نیاز دارید. به طوری كه بتوانید هر وقت كه به اینترنت متصل شدید از این فضا استفاده كنید. البته اگر هنوز در جی‌میل حسابی باز نكرده‌اید، از دوست یا آشنایی كه در جی‌میل حساب باز كرده است بخواهید یك دعوتنامه برای شما ارسال كند. چون هنوز باز كردن حساب در جی‌میل تنها با داشتن دعوتنامه میسر است.
ابتدا برنامه الحاقی Gmail Drive را دریافت كنید و سپس آن را نصب نمایید. بعد از آن فایل ZIP را دانلود كنید وتمام فایل را در یك پوشه باز نمایید. سپس setup.exe را اجرا كنید. (البته توجه داشته‌باشید كه برنامه Gmail Drive فقط با اینترنت اكسپلورر پنج یا بالا‌تر از آن كار می‌كند).
بعد از اجرای برنامه ویندوز اكسپلورر را اجرا كنید. در My Computer یك درایو جدید به نام Gmail Drive خواهید دید، با كلیك‌كردن روی آن باید Username و كلمه عبور را وارد كنید و اگر نمی‌خواهید كه با هر بار كلیك كردن روی آیكونGmail Drive این اتفاق دوباره رخ دهد، Auto Login را علا‌مت بزنید.
Gmail Drive كه به طور مجازی در My Computer ایجاد شده است به شما امكان می‌دهد با آن درست مانند یك درایو واقعی رفتار كنید. یعنی می‌توانید در آن پوشه‌های متعدد بسازید، با استفاده از ویندوز اكسپلورر در آن فایل كپی كنید و ... .-
Gmail Drive مانند دیگر درایوهای كامپیوتر به نظر می‌رسند. اما باید توجه كنید كه به هر صورت این درایو یك درایو مجازی است وتنها از طریق اتصال به اینترنت می‌توانید از آن‌ استفاده كنید و در نتیجه تنها در حد سرعت اینترنت می‌توانید داده‌ها را به آن انتقال دهید كه به طور مثال در اتصال Dial-up این كار بسیار كند خواهد بود.
هنگامی كه شما یك فایل در Gmail Drive كپی می‌كنید، در واقع ایمیل می‌سازید و آن را به آدرس خود ارسال می‌نمایید كه این ایمیل در Inbox شما همراه با فایل‌های ضمیمه ایمیل نمایان می‌شود. برای باز كردن یكی از فایل‌های درون درایو جی‌میل، روی ایمیل مربوط به آن كلیك نمایید و بعد دانلود را كلیك كنید، آن‌گاه فایل مذكور در كامپیوتر شما دانلود می‌شود.
البته به این نكته توجه داشته باشید كه جی‌میل فقط پیام‌هایی تا حجم ده مگابایت را دریافت یا ارسال می‌كند و استفاده از جی‌میل به عنوان یك درایو مجازی نیز این قضیه را تغییر نمی‌دهد. به كارگیری جی‌میل به عنوان یك درایو مجازی ممكن است باعث برهم‌خوردگی محتویات Inbox شما شود. چون تمام فایل‌هایی كه شما به آنجا منتقل كرده‌اید، یك ایمیل هستند كه موضوع آن‌ها به‌صورت " /:GMAILFS" و سپس نام فایل، نوشته شده است.
Gmail Drive به صورت خودكار و در قالب یك درایو جدید در ویندوز اكسپلورر ظاهر می‌شود.
در هم آمیخته شدن فایل‌ها با ایمیل‌های عادی، می‌تواند خواندن ایمیل‌ها و همچنین مدیریت فایل‌ها را دشوار سازد. ولی خوشبختانه با نصب یك فیلتر كه فایل‌ها را مستقیماً به سوی پوشه آرشیو هدایت می‌كند، این مشكل به راحتی حل می‌شود.
برای ایجاد فیلتر، بر بالا‌ی صفحه جی‌میل، روی Create a Filter كلیك كنید، در جعبه Subject، عبارت GMAILFS را تایپ كنید.  سپس عنوان Has attachment را علا‌مت بزنید، در مرحله بعد Skip the Inbox را علا‌مت بزنید و در انتها روی Create a Filter كلیك كنید. حال تمام فایل‌ها به آرشیو حساب ایمیل شما ارسال می‌شوند.
ایجاد یك برچسب (Label) برای فایل‌ها، جستجو در میان آن‌ها را در جی‌میل آسان‌تر می‌كند
همچنین می‌توانید برای فایل‌ها یك برچسب (Lable) ایجاد كنید كه در مدیریت بیشتر فایل‌ها به شما كمك كند. در واقع یك برچسب، جی‌میل را درست شبیه یك پوشه عادی می‌سازد كه با كلیك روی نام آن می‌توانید محتویات آن را مشاهده كنید. برای این كار، مانند آنچه كه در قبل گفته شد، یك فیلتر بسازید. اما بعد از علا‌مت زدن Skip the Inbox، لا‌زم است عنوان Apply the label را نیز علا‌مت بزنید. از منوی كركره‌ای، آیتم New Label را انتخاب كنید و از صفحه‌ای كه نمایان می‌شود، نام برچسب موردنظرتان را تایپ كنید (مثلا Hard Drive) و بعد ok كنید. از منوی كركره‌ای برچسب جدید خود را انتخاب كنید و سپس Creat Filter را كلیك كنید.
خواهید دید كه از این به بعد فایل‌ها آرشیو می‌شوند و نام برچسب نیز در ادامه آن‌ها خواهد بود و در نتیجه به آسانی می‌توانید فایل‌های خودتان را تنها با كلیك روی برچسب Hard Drive (یا هر نام دیگری) در جی‌میل ببینید.
چند نكته:
اگر برای خواندن ایمیل‌هایتان از برنامه‌های pop3 استفاده می‌كنید، استفاده از جی‌میل به عنوان یك درایو مجازی به شما توصیه نمی‌شود. اگر این كار را انجام دادید، آن‌گاه هر وقت كه با نرم‌افزار مذكور ایمیل‌های خود را به كامپیوتر خود منتقل كردید، تمام فایل‌هایی كه در جی‌میل كپی كردید، دوباره به كامپیوتر باز می‌گردند كه البته ممكن است حجم آن‌ها صدها مگابایت باشد. همچنین هیچ ضمانتی وجود ندارد كه گوگل از استفاده از این ابزارها، جلوگیری نكند و راه را برای استفاده از آن‌ها باز بگذارد و نهایت این‌كه، اختصاصا ًGmail Drive برای  افرادی مناسب است كه همواره در حال سفرند و یا از دو كامپیوتر استفاده می‌كنند؛ یك پی‌سی و یك نوت‌بوك.
شما می‌توانید فایل‌ها را از پی‌سی خود به Gmail Drive كپی كنید و سپس وقتی در سفر به آن‌ها نیازمند شدید، آن‌ها را دریافت كنید. (البته مسائل امنیتی كه مربوط به سپردن رمزعبور به این برنامه است را فراموش نكنید.)
برای دانلود برنامه به ادامه مطلب بروید
Persian بازدید : 99 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

http://fotoshare.org/images/53908028667641941878.jpg

امروزه داشتن یک پست الکترونیکی یا همان Email یکی از مهم ترین مواردی است که در استفاده از اینترنت و سایت ها مطمئنا زمانی نیاز می شود. برای ثبت نام در هر جایی حتی کارهای روزمره که با آن ها سر و کار داریم پست الکترونیکی به یکی از متداول ترین پل های ارتباطی تبدیل شده است. دسترسی آسان و امنیت به دلیل خصوصی بودن باعث شده تا اقشار مختلف یک جامعه از دانش آموزان تا افراد مسن هم با اهداف مختلف از این پل ارتباطی استفاده کنند. Gmail ،Yahoo Mail ،MSN و بسیاری از سرویس های دیگر در سراسر دنیا وجود دارند که کاربران با آن ها اقدام به برقراری ارتباط و ارسال و دریافت پیام های خود می نمایند. اما در دنیا این سه امروزه بیشترین کاربر را به سمت خود جذب کرده اند. این که از چه ابزارهایی برای مدیریت هرچه بهتر و البته سریعتر ایمیل های خود استفاده کنیم نکته بسیار مهمی است. می توان از هرنوع مرورگری برای این کار استفاده کرد اما ابزارهایی هم هستند که فقط برای مدیریت ایمیل ها طراحی شده اند. بنیاد موزیلا علاوه بر این که امروزه قدرتمندترین مرورگر دنیا را در اختیار دارد نرم افزاری به نام Mozilla Thunderbird را طراحی کرده که می توان با استفاده از آن مدیریتی کامل را برروی پست های الکترونیکی داشت. این نرم افزار قدرتمند که از پروتوکل های مختلف و رایج استفاده می کند قادر به سادگی خود را با Gmail که سرویس پیام رسان شرکت گوگل می باشد هماهنگ سازد اما برای هماهنگ سازی با سرویس یاهو میل احتیاج به نرم افزارهای جانبی هم می باشد. البته این بخش کوچکی از قابلیت های این ابزار به شمار می رود چراکه بسیاری از مدیران سایت ها به دلیل داشتن ایمیل های اختصاصی که معمولا به دامین ها متصل است بهترین راهکار را استفاده از نرم افزارهایی این چنینی می بینند تا بتوانند هرچه بهتر مدیریت پست های الکترونیکی خود را امکان پذیر سازند. امنیت بالا، سرعت فوق العاده در برقراری ارتباط، استفاده از قابلیت Tab Browsing، امکان مدیریت چندین ایمیل به صورت همزمان و واسط کاربری جذاب مهم ترین نکاتی هستند که در نرم افزار Mozilla Thunderbird به وضوح به چشم می خورند. این ابزار کاملا رایگان که به تازگی نسخه جدید آن عرضه شده است حجم مناسبی هم در مقابل رقیب اصلی خود یعنی Microsoft Outlook نیز دارد و البته امکانات بیشتری هم ارائه می دهد

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب بروید

 

Persian بازدید : 74 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

http://fotoshare.org/images/09036729350973568993.jpg

این برنامه توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده که با استفاده از آن ديگر نيازي نيست براي كنترل ايميل هايتان وارد سايت شويد بلکه با کمک اين نرم افزار ميتوانيد بدون اتصال به اينترنت نامه هاي الكترونيكي خود را مشاهده نماييد. اين نرم افزار هر لحظه ايميل شما را كنترل ميكند در صورتيكه نامه اي داشته باشيد به شما اخطار ميدهد

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب بروید

Persian بازدید : 84 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

http://fotoshare.org/images/08438036085785647989.jpg

یک سرویس پستی تحت وب با فضای ذخیره سازی بیش از 2.600 مگابایت و دارای ابزار جستجوی Google می باشد.در حال حاضر استفاده از این سرویس رایگان است. این سرویس امکان استفاده از 40 زبان مختلف ، گفتگوی آنلاین, دسته بندی پیام ها، دانلود کردن پیام ها روی کامپیوتر به منظور دسترسی به پیام ها در مواقعی که به اینترنت متصل نیستید مهیا کرده است.همچنین استفاده از این سرویس روی موبایل و ...نیز امکان پذیر است . شما می توانید اکانت جی میل خود را بدون نیاز به مرورگر های اینترنتی چک کنید . Gmail Notifier نام نرم افزاری کاربردی برای کاربران جی میل است.این نرم افزار با اعلام هشدار هنگام دریافت ایمیل شما را به صورت آنی از ایمیل هایتان آگاه می کند.با استفاده از این نرم افزار می توانید ایمیل های خود را بخوانید، بنویسید، پاسخ دهید و ذخیره کنید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام یک از لیگ های فوتبال را دنبال می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 316
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 454
  • بازدید سال : 6,735
  • بازدید کلی : 125,280