loading...
بکس پرشین
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
مرتب کردن فایل ها و پوشه هابانرم افزار DropItآموزش +دانلود 0 251 antivirus
پاک کردن آنتی‌ویروس‌های قلابی وپاكسازي سيستم آلوده با Remove Fake Antivirus 1.86: Fre 0 128 antivirus
آموزش، مخفی کردن فایل ها درون عکس،ویدیو و آهنگ! + دانلود 0 114 antivirus
معرفی نرم افزار و بازی های برتر مرورگر کروم 0 135 antivirus
معرفي نرم افزاهاي رایت رایگان برای ذخیره سازی اطلاعات بر روی دیسک بلو ری 0 117 antivirus
KeePass 2.19 0 96 antivirus
Kindle for PC | خواندن کتاب های Kindle books بر روی سیستم های کامپیوتری 0 123 antivirus
Windows Sysinternals Suite Build 2012 - نرم افزار رایگان مایکروسافت 0 106 antivirus
BatteryInfoView 1.15 - مشاهده اطلاعات کامل باتری لپ تاپ 0 94 antivirus
شبکه رسمی آب و هوای جهان برای ویندوز ( دانلود رایگان ) 0 114 antivirus
Microsoft .NET Framework 4.5 Final 0 128 antivirus
McRip SystemFiles 0 101 antivirus
Wise Disk Cleaner 1 151 antivirus
Wise Registry Cleaner | بهینه سازی رجیستری 0 115 antivirus
حذف قسمتی از ویدیو Free Video Dub 2.0.14.903 0 94 antivirus
Norton Identity Safe 2012.6.3.2 - مدیریت رمز عبور 0 96 antivirus
معرفي ۵ برنامه رایگان برای تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها در ویندوز 0 106 antivirus
GoldenDict قدرتمندترین دیکشنری رایگان با امکان استفاده از افزونه‌های بابیلون ! 0 127 antivirus
اضافه کردن شکلک های یاهو به ریدکال 0 703 antivirus
قوانین ریدکال برای رفتن به سرور جهانی 1 195 antivirus
Persian بازدید : 153 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
http://fotoshare.org/images/28712714244399924936.jpg
Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلود منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان، قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلودها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد
برای دانلود برنامه به ادامه مطلب بروید

 

Persian بازدید : 78 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

http://fotoshare.org/images/72621633182638372927.jpg

با پیشرفت هایی که صورت گرفته و با توجه به این که دانش کاربران روز به روز در حال افزایش است امروزه اکثر کاربرانی که از اینترنت دائمی استفاده می کنند معمولا یک نرم افزار مدیریت دانلود یا Download Manager در اختیار دارند تا به واسطه آن بتوانند علاوه بر افزایش سرعت دانلود فایل ها قابلیت هایی نظیر متوقف کردن و دوباره شروع کردن دانلود یک فایل را هم داشته باشند. البته این موارد جز اصلی ترین گزینه هایی هستند که در اکثر دانلود منیجرها یافت می شوند. Download Accelerator Manage یا به اختصار DAM یکی از جالب ترین نرم افزار های مدیریت دانلودی است که تا به حال عرضه شده است.
نرم افزاری کارآمد و قابل اعتماد که امکان دانلود فایل ها را با نهایت پهنای باند به کاربران می دهد ؛ امکاناتی نظیر زمان بندی دانلود ها ، Stop/Resume یا هماهنگی با مرورگرهای رایج هم در این نرم افزار کارآمد گنجانده شده است.
Download Accelerator Manage قابلیت های نظیر دانلود از سایت های به اشتراک گذاری فیلم ها و موزیک های آنلاین ، بازیابی فایل های دانلود شده ، وجود MediaGrabber که کمک می کند فیلم های آنلاین به سادگی دانلود شوند و همچنین سازگاری با انواع پروتوکل ها از جمله مواردی هستند که در این ابزار قدرتمند اما ناشناخته به چشم می خورند

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب بروید

Persian بازدید : 125 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

 

http://fotoshare.org/images/19497458084287944692.jpg

یکی از قدرتمندترین نرم افزارهایی که تا به حال برای مدیریت دانلود ها معرفی و طراحی شده است ابزاریست که Download Studio نام دارد. نرم افزاری متفاوت از ابزارهایی که تا به حال دیده ایم. ابزاری به سبکی نوین برای دریافت فایل ها از دنیای مجازی اینترنت که امکانات فراوانی را ارائه می دهد. این ابزار قدرتمند که قادر است خود را با 6 مرورگر بسیار معروف و رایج هماهنگ کند علاوه بر این کار افزایش سرعت دانلود در دریافت فایل ها را هم با خود به رایانه های کاربران می آورد.
واسط کاربری بسیار جذاب و متفاوت نسبت به تمامی نرم افزارهای موجود در این زمینه، امکان دانلود از سایت های به اشتراک گذاری ویدئو های آنلاین نظیر Youtube.com ، دسته بندی خودکار فایل های دانلود شده، امکان ذخیره سازی کامل یک سایت برای مشاهده به صورت آفلاین، قابلیت ضبط صدا و تصویر ، دانلود همزمان دسته ای از فایل ها و ثبت آن ها به صورت یک مجموعه در نرم افزار ، قابلیت دانلود اخبار از فیدخوان ها و مرورگر داخلی نرم افزار برای مشاهده و گشت و گذار در اینترنت از مهم ترین قابلیت های نرم افزار Download Studio به شمار می رود. این ابزار همچنین با تقریبا تمامی پروتوکل های موجود هم سازگاری دارد و می تواند با پشتیبانی از آن ها فایل های مورد نظر را دریافت کند. این نرم افزار قدرتمند از مجلات معتبر توانسته بهترین امتیازها را کسب کند که یکی از دلایل موفقیت این ابزار هم همین عامل بوده است. برای کاربرانی که به اینترنت و دانلود فایل های خود اهمیت داده و همیشه سعی می کنند از بهترین ها استفاده کنند نرم افزار Conceiva Download Studio می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب بروید
Persian بازدید : 84 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

http://fotoshare.org/images/86722326367674979622.jpg

نرم افزار مفید و بسیار کارآمد iDownloader را می توان جدیدترین نرم افزاری نامید که در زمینه مدیریت دانلود ارائه شده است. نرم افزاری بسیار ساده اما کامل و غنی که با استفاده از آن می توان از نهایت سرعت دانلود فایل ها در دنیای مجازی اینترنت لذت برد و با قابلیت Stop/Resume فایل ها مدیریت کامل هم برروی آن ها داشت. دانلود همزمان فایل های مختلف ، افزایش امنیت در دانلود فایل ها و خصوصی شدن آن ها در این ابزار جدید و همچنین پنلی جداگانه به منظور دانلود ویدئوها از سرویس های آنلاین نظیر Youtube از جمله قابلیت های اصلی iDownloader محسوب می شوند.
امکان زمان بندی عملکردها در بخش دانلود ، استفاده آسان از نرم افزار و همچنین مدیریت ساده تمامی گزینه ها از جمله امکانات کلیدی این ابزار جدید هستند ، البته محیط جذاب اما ساده ای که این ابزار دارد می تواند در کنار قابلیت هایی همچون محدود سازی سرعت دانلود فایل ها و همچنین قفل گذاری برروی فایل ها به منظور ایمن شدن به کاربران در زمینه مدیریت دانلود ها کمک می کنند. این ابزار بسیار سبک می توان دانلود منیجر فوق العاده ای برای شما کاربران عزیز باشد ، پس iDownloader را به شما کاربران پیشنهاد می دهیم

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب بروید

Persian بازدید : 96 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

http://fotoshare.org/images/88415280578580658969.jpg

Offline Explorer نرم افزاری است برای دانلود کل یک سایت، مجموعه  عکسهای Online، انجمن ها و... از گسترده ترین و متنوع ترین سایتهای پشتیبانی شده. پشتیبانی بهتر از اتصالات مودمی، فلش ها، اسکریپت ها و محتویات فعال از دیگر ویژگی های این نرم افزار است. پشتیبانی بهتر از اتصالات مودمی، فلش ها، اسکریپت ها و محتویات فعال از دیگر ویژگی های این نرم افزار است. با استفاده از این نرم افزار حتی می توانید بخش دلخواهی از سایت مورد نظرتان را بصورت نامحدود دانلود نموده و برای مشاهده، ویرایش و یا مرور بصورت آفلاین در آینده مورد استفاده قرار دهید.
قابلیت های عمومی نرم افزار Offline Explorer Enterprise :
- ذخیره زمان: با این توانایی نرم افزار می توانید بیش از 500 فایل را همزمان با هم دانلود نموده و به آسانی و به سرعت اطلاعات اینترنتی را بر روی هارد دیسک کامپیوترتان قرار دهید. این فایل ها همواره برای شما موجود است. بنابراین هیچ زمانی را از دست نخواهید داد.
- انتقال: Offline Explorer به شما اجازه می دهد حتی هنگامی که با Laptop خود در سفر هستید با وب سایت مورد نظرتان در ارتباط باشید. وقتی مسئولین پرواز از شما می خواهند اتصال اینترنتی خود را قطع نمایید، شما هنوز هم وب سایتتان را بر روی هارد دیسک دارید! حتی هنگامی که محتویات آنلاین تغییر یافته و یا جابجا شوند فایلهای شما دست نخورده باقی می مانند.
- ذخیره صوت و ویدئو برای مشاهده آفلاین: در اینترنت فایلهای صوتی و ویدئویی بسیار زیادی وجود دارد. اما ممکن است با مرورگرتان نتوانید آنها را ذخیره نمایید. این نرم افزار می توانید این کار را برای شما انجام دهد. حتی می تواند به سادگی از پروتکلهای RTSP، PNM، NSV or MMS نیز فایل های مورد نظرتان را ذخیره نماید. می توانید فایل هایتان را با بالاترین کیفیت حتی برای اتصالات مودمی نیز ذخیره نمایید.
- کنترل سایتها: به کمک قابلیت زمانبندی قدرتمند این برنامه، می توانید به صورت خودکار سایت های اینترنتی را کنترل نمایید. این قابلیت ساده و در عین حال قدرتمند می تواند در صورت نیاز با اینترنت اتصال برقرار نموده ، اتصال اینترنت را قطع کند، خود را از حافظه خارج نماید و یا زمانی که تمامی دانلودها به پایان رسیدند کامپیوتر را خاموش نماید.
- بروز رسانی وب سایت به صورت محلی: این نرم افزار می تواند کل یک وب سایت را دانلود نموده، به سرعت آن را ویرایش نماید و سپس مجدداً آن را بر روی اینترنت قرار دهد

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب بروید

 

Persian بازدید : 133 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
http://fotoshare.org/images/19828970685848764938.jpg
یک ابزار رایگان جهت دانلود کردن فایل های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همینطور بسیار سبک طراحی شده است. دانلود کننده Orbit بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریبا قادر به دانلود هر چیزی هستید! از بازی ها و کلیپ های فلاش گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئنا چنین ابزاری برای رایانه شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز برنامه نسبت به برنامه های مشابه میتوان به امکانی به نام ++Grab استفاده کرد. با استفاده از این امکان میتوان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمیتواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و ++Grab را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید
برای دانلود برنامه به ادامه مطلب بروید
Persian بازدید : 314 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
http://fotoshare.org/images/14228612112669318892.jpg
برنامه اي بسيار قدرتمند براي مديريت دانلود هاي شما، اين نرم افزار با محيطي بسيار ساده و در عين حال قدرتمند مي تواند سرعت دريافت فايلهاي شما را تا 500% افزايش دهد. اين برنامه با تكنولوژي خاص خود مي تواند فايلها را به تكه هاي كوچكي تبدبل كند و هر تكه را به صورت مجزا شروع به دانلود كند كه اين عمل باعث پيدايش سرعت دانلود مي باشدو همچنين با اتصال چند كانكت به سرور مورد نظر سرعت شما را بالا مي برد. كه ميتوانيد به راحتي از پروتكل هاي Http ، Https ، Ftp به راحتي و با سرعت بالا فايل دريافت كنيد.
اين نرم افزار قدرتمند قابليت دريافت پوسته براي زيبا ترشدن محيط نرم افزار و همچنين قابليت سفارشي شدن و دريافت پلاگين براي برنامه مي باشد. برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. اين نرم افزار قابليت همگام سازي با انواع مرورگرهاي موجود از جمله Internet Explorer, Nescape, Mozilla and Opera  و... ميباشد. قابليت مهم ديگر اين نرم افزار سازگاري كامل با زبان شيرين فارسي ميباشد كه شما ميتوانيد به راحتي با اين نرم افزار كار كرده كه تمام منوها، پيغامها و ... را به صورت فارسي مشاهده نماييد. نسخه جدید این نرم افزار که به تازگی ارائه شده به دو صورت Free و Pro قابل دریافت می باشد و مطمئنا تفاوت هایی هم میان این دو وجود دارد. نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد نسخه Pro بوده و می توانید پس از نصب از منوی مربوط به گزینه فعالسازی نرم افزار نصب شده به صورت Free را به نسخه Pro تبدیل کنید
برای دانلود برنامه به ادامه مطلب بروید
Persian بازدید : 97 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

http://fotoshare.org/images/36562950121418943865.jpg

یکی از قدیمی ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزارهای دانلود فایل از اینترنت یا به اصطلاح Download Manager که سال هاست به کاربران کمک می کند تا با سرعت بالاتری از اینترنت فایل های مورد نیاز را دانلود کنند Download Accelerator Plus یا به اختصار DAP نام دارد. نرم افزاری فوق العاده قدرتمند و سریع که دانلود فایل ها را بسیار آسان می کند و به سبب قابلیت هایی که دارد امروزه میلیون ها کاربر را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است.
افزایش سرعت اینترنت در دانلود فایل ها مهم ترین و کلیدی ترین قابلیتی است که در این ابزار در همان نگاه اول به چشم می خورد. واسط گرافیکی نرم افزار هم به کاربران کمک می کند تا در محیطی جذاب تر به انتخاب گزینه های مورد نظر بپردازند. نسخه ی جدید نرم افزار که به تازگی هم ارائه شده قابلیت های متعدد جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد ؛ دانلود و تبدیل مستقیم ویدئوها از اینترنت که به سرعت کارکرد کاربران هم کمک زیادی می کند از جمله این امکانات جدید است. هماهنگی با آخرین نسخه از مرورگرهای رایج دنیا ، سازگاری با انواع پروتکل ها و استانداردهای رایج ، پیش نمایش از فیلم های در حال دانلود و مشاهده محتویات فایل های ZIP هم از دیگر قابلیت هایی هستند که DAP به کاربرانش ارائه می دهد. نسخه ی جدید امکانات متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می دهد به همین خاطر پیشنهاد می کنیم حتما این دانلود منیجر حرفه ای را مورد آزمایش قرار دهید

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب بروید

Persian بازدید : 71 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
http://fotoshare.org/images/89526997052768948583.jpg
شاید شما هم از آن دست کاربرانی باشید که همیشه به اینترنت دسترسی ندارید و یا این که از دسته کاربرانی باشید که از به دلایل مختلف کمتر فرصت می کنید به دنیای مجازی اینترنت سر بزنید، و یا شاید هم از کاربرانی هستید که دوست دارید سایت محبوب خود را همیشه به صورت محلی هم روی سیستم خود قابل دسترس داشته باشید، چاره ی تمامی این موارد استفاده از نرم افزارهایی است که قابلیت دریافت کامل یک وب سایت را با تمامی اجزای آن برای کاربران فراهم می آورند. این دسته نرم افزارها با استفاده از متدهای خاصی تمامی تصاویر ، صفحات وب، فایل های درون یک سایت و به طور کلی آنچه در یک سرور از محتویات یک سایت تعریف شده است را دانلود و برروی سیستم کاربر ذخیره می نماید تا حتی به صورت آفلاین هم کاربر بتواند به بازدید آن بپردازد. شکی نیست که نرم افزارهای زیادی در این زمینه تولید شده اند، هریک قابلیت های مربوط به خود را دارند ، یکی از نرم افزارهای بسیار معروف که در این زمینه می تواند با دارا بودن قابلیت های فراوان کاربران را در دریافت کامل یک وب سایت یاری دهد MaximumSoft WebCopier Pro نام دارد. این نرم افزار محصولی از MaximumSoft دارد که به تازگی نسخه 5 این ابزار آماده استفاده کاربران شده است. اما سرعت بالا در دریافت فایل ها از سرور وب سایت، استفاده بسیار آسان از نرم افزار در کنار محیط کاربری فوق العاده جذاب این نرم افزار از مهم ترین قابلیت های این ابزار به شمار می روند. تنها با یک کلیک و دادن آدرس به نرم افزار لحظاتی بعد وب سایت مورد نظر به صورت محلی قابل دسترس کاربر خواهد بود بدون این که کوچکترین فایلی از آن کاسته شده باشد. پشتیبانی از تمامی پروتوکل ها و فرمت ها این قابلیت را به کاربران می دهد تا با خیالی آسوده به دانلود یک سایت اقدام نمایند. با WebCopier Pro به سادگی می توان وب سایت دریافتی را به روی یک سی دی و یا یک هارددیسک به صورت نسخه پشتیبان از آن نگهداری نمود. قابلیت زمان بندی هم در این ابزار گنجانده شده است تا با این قابلیت کاربر بتواند زمان بندی دریافت وب سایت را انجام دهد. نکته آخر هم این که WebCopier Pro با تمامی انواع پل های ارتباطی سازگاری کامل دارد. نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد آخرین نسخه از این ابزار به شمار می رود که به صورت کامل کرک شده می توانید از آن بهره ببرید
برای دانلود برنامه به ادامه مطلب بروید

 

Persian بازدید : 90 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
http://fotoshare.org/images/52280191292532258830.jpg
امروزه اکثر کاربران و شاید به توان گفت حدود 99 درصد کاربران با دانلود انواع فایل ها از دنیای مجازی اینترنت آشنایی دارند. دانلود به این معنی است که کاربران فایلی را با هر فرمت و شکلی از سرور مبدا درخواست کرده و بر روی سیستم خود بارگذاری می نمایند. دانلود کردن فایل ها راه های مختلفی دارد اما راهی که بسیار معمول و رایج است استفاده از نرم افزار های مدیریت دانلود و یا به عبارت دیگرDownload Manager است. مهم ترین خصوصیت این نرم افزار ها در یک مورد خلاصه می شود و آن مورد این است که با قطع برق یا قطع شدن اینترنت و یا هرمورد دیگری که به قطع شدن دانلود بیانجامد به هیچ وجه فایل دانلود شده ازبین نمی رود بلکه می توان با شروع دوباره، فایل را از همان جایی که قطع شده است ادامه داد.(به جز موارد خاص) به این خصوصیت قابلیت Resume‌ نرم افزار مدیریت دانلود گفته می شود. اما به جز این خصوصیت بسیار مهم افزایش سرعت دانلود، زمان بندی دانلود ها، دانلود دسته جمعی و هم زمان فایل ها و بسیاری قابلیت دیگر را می توان با استفاده از Download Manager به رایانه خود بیاورید. یکی از محبوب ترین این نرم افزار ها که در دنیای اینترنت کاربران و هواخواهان بسیاری را به خود اختصاص داده است FlashGet  نام دارد. ابزاری که به ادعای عجیب و جالب توجه شرکت سازنده می تواند سرعت دانلود را تا 500 برابر افزایش دهد. نرم افزاری بسیار عالی از هر نظر که می تواند مدیریت دانلود فایل های شما را برعهده گیرد و حالا پس از زمانی نسبتا طولانی انتظارها به پایان رسیده  و نسخه جدید این ابزار بسیار معروف برای کاربران عرضه گردیده است. مهم ترین تغییر در نسخه جدید تغییر ظاهر این نرم افزار است که در عین سادگی زیبایی بیشتری پیدا کرده است. سازگاری بیش تر و کامل تر با ویندوز سون و همچنین مرورگر بسیار محبوب فایرفاکس از دیگر امکانات اضافه شده به این Downlaod Manager هستند
برای دانلود برنامه به ادامه مطلب بروید
Persian بازدید : 524 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

Internet Turbo 2012

بهینه سازی و سرعت بخشیدن به همه فعالیت های اینترنت شما

نرم افزاري بسيار قدرت مند براي افزايش سرعت اينترنت شما

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب بروید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام یک از لیگ های فوتبال را دنبال می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 316
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 452
  • بازدید سال : 6,733
  • بازدید کلی : 125,278